محتوای جامع و کاربردی دررابطه با چگونگی صفر تا صد ارسال بار از ایران به ایتالیا

 

در این بخش طی یک مقاله جامع و کاربردی به بررسی تمامی موارد تاثیر گذار،انواع روش های حمل و شرایط موثر بر چگونگی یک فرایند حمل بار از ایران ایتالیا از ابتدا تا انتها می پردازیم، پس چنانچه شما

هم قصد ارسال بار از ایران به ایتالیا را دارید برای یک تصمیم گیری درست و انتخاب بهترین روش حمل بار از ایران به ایتالیا بهمراه بهترین کرایه حمل و کمترین هزینه ارسال بار از ایران به ایتالیا با ما در شرکت کشتیرانی ترنگ دریا بعنوان بهترین شریک تجاری خود جهت ارسال بارازایران به ایتالیا همراه باشید

 

021-42034000

ارسال بار از ایران به ایتالیا

ارسال بار از ایران به ایتالیا-رم

کشور ایتالیا

ایتالیا از جمله کشورهایی است که دارای بنادر تجاری بسیار مهم در حوزه حمل و نقل بین المللی خصوصا دریایی است که بواسطه نقشه جغرافیایی خود به شهر" چکمه ای" معروف است که در جنوب اروپا واقع شده است و پایتخت آن شهر رم میباشد.

این کشور توسعه یافته جزوه هشت کشور صنعتی محسوب میشود که در بین کشورهای اروپایی بزرگترین واردکننده ی 

 محصولات ایرانی می باشد، با توجه به کم بودن تعرفه های گمرکی در ایتالیا، می توان بازار مناسبی را جهت تولیدات

ایرانی مهیا نمود در ادامه برای  داشتن بهترین سرویس های صادرات کالا از ایران به ایتالیا  و بررسی ارسال بار از ایران به ایتالیا با ما همراه باشید .

چنانچه قصد ارسال باراز ایران به ایتالیا (بارهای  تجاری و غیر تجاری ، شخصی ، اثاثیه منزل و ... را دارید برای  استعلام کرایه حمل از ایران به ایتالیا با ما درشرکت کشتیرانی ترنگ دریا همراه باشید .

 

 

اگر که قصد ارسال بار به اروپا را دارید محتوا حمل کالا به اروپا برای شما مفید است.

 

روش های حمل وارسال کالا از ایران به ایتالیا

روش های حمل و ارسال کالا از ایران به ایتالیا

ارسال باراز ایران به کشور ایتالیا و  شهر ها وبنادر مهم آن از جمله  رم ( ارسال بار از ایران به رم )، میلان ( ارسال بار از ایران به میلان )، جنوا( ارسال بار از ایران به جنوا )، لا اسپزیا( ارسال بار از ایران به لا اسپزیا ) ، ناپل( ارسال بار از ایران به ناپل) و … به سه طریق  زمینی ، هوایی ، دریایی  باتوجه به ماهیت کالا ، حجم کالا و با در نظر گرفتن ممنوعیت ها  ، محدودیت  طبق  درخواست ونظر صاحبین کالا تو سط شرکت کشتیرانی ترنگ دریا امکانپذیراست .

  •  

    ارسال بار زمینی از ایران به ایتالیا

    ارسال زمینی باراز ایران به ایتالیا ، یکی از مقرون به صرفه ترین  روش ها برای حمل کالا به کشورهای اروپایی از جمله ایتالیا  می باشد که از طریق شبکه جاده ای و راههای زمینی برای انتقال بارهایی با وزن سنگین و حجیم بصورت مستقیم و غیر مستقیم از این نوع روش حمل ارسال بار زمینی از ایران به ایتالیا  استفاده می گردد ، حمل جاده ای از بازرگان به ترکیه و سپس با کشتی رورو به ایتالیاست

  •  

    FTL1-روش ارسال بار زمینی به ایتالیا بصورت دربست

    در این روش حمل زمینی چنانچه زمان رسیدن کالا به مقصد جدا از اتفاقات غیرمترقبه و خارج از کنترل ارسال بار زمینی برای فرستنده مهم باشد ، کامیون ویا تریلی بارگیری شده از مبدا حرکت کرده و بدون هیچگونه توقف در مسیر تا مقصد ادامه می دهد . سرعت رسیدن بار ، در اختیار بودن فضای کامل و اختصاصی کامیون یا تریلی ( امنیت و سلامت بیشتر کالا ) وزمان تقریبی مشخص رسیدن به مقصد از جمله مزیت ارسال فول تراک و دربست  ارسال زمینی باراز ایران به ایتالیاست.

  •  

    LTL2-روش ارسال بار زمینی به ایتالیا بصورت دربست

    در این روش حمل زمینی بواسطه امکان بارگیری کالاهای چندین صاحب کالا و داشتن مقاصد مختلف کامیون ویا تریلی مذکور حین رسیدن به مقاصد مختلف توقف خواهد داشت  ، و همچنین بواسطه انواع بارگیری مختلف امکان آسیب دیدن کالا بواسطه سایش و نوع بسته بندی و چیدمان مختلف خارج از کنترل می باشد که خود از معایب این نوع حمل بشمار می آید .که البته با  تدابیر تجربی تیم تخصصی شرکت حمل و نقل ترنگ دریا سعی گردیده که مشکل خاصی در حمل سالم کالا بوجود نیاید.

برای ارسال بارزمینی از ایران به ایتالیا و اطلاع از کلیه شرایط و هزینه ها با کارشناسان ترنگ دریا تماس بگیرید.

021-42034000 

 

اگر که قصد ارسال بار دریایی دارید محتوا حمل و نقل دریایی NVOCC به شما کمک میکند.

 

 ارسال بار هوایی به ایتالیا

حمل هوایی : ( ارسال بار هوایی به ایتالیا )

فریت بارهوایی از ایران به ایتالیا

وجود فرودگاههای بین المللی رم و میلان در ایتالیا امکان جابه جایی کالا بصورت هوایی را تسهیل بخشیده از همین رو حمل هوایی از ایران به ایتالیا  جاذبه بالای برای ارسال کالا در میان تجاردارد ،مدت زمان حمل بار هوایی به ایتالیا بسته به نوع ایرلاین انتخابی بین 3 الی 5 روز است که این مدت زمان حمل بسیار کمتر از حمل زمینی و حمل دریایی است که خود یکی از مزیت های حمل هوایی محسوب می‌شود

و از معایب حمل هوایی ازایران به ایتالیا هم میتوان به پر هزینه بودن  وظرفیت محدود در پذیرش کالاها از نظر وزن وحجم اشاره داشت . 

 

 

ارسال بار دریایی به ایتالیا

حمل دریایی : (ارسال بار دریایی به ایتالیا )

حمل دریایی باراز ایران به ایتالیا

از میان روش‌های مختلف حمل بار، حمل بار دریایی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین روش‌ها به شمار می‌رود.

این روش برای بارهای سنگین و حجیم مناسب است که تراتزیت تایم آن طولانیتراز سایرروشهای حمل میباشد اما در جهتی دیگر بواسطه حمل مطمعن تر از جایگاه ویژه تری دردید صاحبان کالا برخوردارست.

شرکت  کشتیرانی ترنگ دریا قادر به ارائه انواع سرویس های حمل  سرویس ترانسشیپ و کراس استاف ، حمل درب تا درب ، بار فله و... به تمامی بنادر و شهرهای مهم ایتالیا است.

 

  

ارسال کالا به شهرها و بنادر مهم ایتالیا

 

  •  

    رم : ارسال بارازایران به رم

    حمل کالا به رم

     یکی از شهرهای باستانی ومهم تاریخی جهان است که با بیش ا ز 2.8 میلیون نفر جمعیت ، پرجمعیت ترین شهر ایتالیاست .

    ارسال بار از ایران به رم به سه روش  هوایی ، زمینی و دریایی امکانپذیز است که در این میان روش هوایی متقاضی بیشتری دارد

    ارسال هوایی بار از ایران به رم مدت زمان 1-2 روزه هزینه بیشتر و حمل زمینی از ایران به رم  هزینه کمتر و مدت زمان 10 الی 15  روزه را شامل میگردد.

    مشاورین ما برای راهنمایی و سهولت بیشتر در تصمیم گیری در کنار شما هستند .

  •  

    میلان :  ارسال باراز ایران به میلان

    حمل کالا به میلان

    پایتخت منطقه لمباردی در شمال ایتالیا ، این شهر با جمعیتی بالغ بر  1.300.000 نفر بعد از رم دومین شهر بزرگ ایتالیاست

    مرکز مالی پیشرو ایتالیا و پررونق ترین شهر تجاری اقتصادی آن به شمار می آید .

    برای ارسال بارهای تجاری و شخصی و حتی اثاثیه منزل خود به میلان حتی از درب منزل تا ترخیص در مقصد کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ترنگ دریا همراه شما هستند.

  •  

    جنوا : ارسال باراز ایران به جنوا

    حمل دریایی بار از ایران به جنوا

     این شهر بندری در شمال غربی ایتالیا و در کرانه شمالی دریای مدیترانه واقع گردیده است  بواسطه هم مرز بودن با فرانسه تواسته در رقابت با بنادر مهم اقتصادی آن نفش برجسته ای در تجارت بین المللی ایفا نماید .

    مصالح ساختمانی از جمله سنگ های نما بصورت کپ ( برش نخورده ) و بصورت اسلب ( برش خورده در قطعات موازی و پالت بندی شده  ) تحت سرویس ترانشیپ از جمله سرویس های  پر تقاضا ارسال بار از ایران به جنوا ، همچنین بندر لااسپزیا می باشد که توسط شرکت کشتیرانی ترنگ دریا بصورت ماهانه و مرتب در حال ارائه به مشتریان عزیز است.

    حمل دریایی سنگ از ایران به جنوا ، حمل اثاثیه منزل از ایران به جنوا ، حمل کالاهای تجاری و شخصی از ایران به جنوا توسط شرکت ترنگ دریا قابل انجام است. 

  •  

    لا اسپزیا : ارسال باراز ایران به لااسپزیا

    حمل دریایی کالا از ایران به لاسپزیا

     این بندربا جمعیت ۹۴٬۶۳۴ نفری در ناحیه لیگوریا در کشور ایتالیا واقع شده است .که بواسطه استوار بودن بر پایه های صنعتی و تجاری در امر صادرات و واردات بسیار موفق عمل کرده ازین رو از مقاصد تجاری کشور ایتالیا می توان به این بندر اشاره داشت.

    ارسال بار دریایی از بنادر جنوبی ایران ، ارسال بارازبندرعباس به لااسپزیا ، ارسال بار از بوشهر ، خرمشهر ، بندر امام، عسلویه و...سایر بنادر ایران به لااسپزایا از جمله سرویسهای ترانشیپی شرکت کشتیرانی ترنگ دریا می باشد.

  •  

    ناپل :  ارسال باراز ایران  به ناپل

    حمل دریایی کالا از ایران به نا پل

    از دیگر شهرهای اقتصادی ایتالیا که توانسته در مبحث صادرات و واردات در لیست بازار هدف آن قرار بگیرد. در  مناطق جنوبی این کشور واقع شده و از جاذبه های صادراتی ایتالیا به شمار می آید .

     برای اطلاع یافتن در باره ارسال باراز ایران به ناپل کارشناسان ما همراه شما خواهند بود. 

 

کرایه حمل ( فریت بار) به ایتالیا

کرایه حمل ( فریت بار) به ایتالیا

 مقوله ارسال بار ازایران به ایتالیا و نحوه محسابه هزینه ها ارسال بار بسته به روش انتخابی صاحبین کالا دارای ابعاد متفاوتیست که می بایست قبل از تصمیم گیری به درستی بررسی گردند و برای جلوگیری از سردرگمی های ممکن و تحمیل هزینه های اضافی ، انجام مشاوره با کارشناسان متخصص و با تجربه در زمینه ارسال کالا از ایران به ایتالیا از ملزومات این تصمیم گیریست.

به همین خاطربرای اطلاع از  هزینه یا همان کرایه حمل  با داشتن اطلاعاتی نظیر مسافت ، وزن بار ، ماهیت بار ، ارزش بار و سایر خدمات اضافی در کنار بهترین روش حمل و مقرون به صرفه ترین  روش ارسال بار از ایران به ایتالیا با شرکت حمل و نقل بین المللی ترنگ دریا در تماس باشید ، کارشناسان ما همواره در پی یافتن راهی برای کم کردن هزینه های ارسال بار شما از ایران به ایتالیا هستند .

021-42034000 

 

 از جمله جاذبه های صادراتی کالاهای درخواستی  ارسال بار از ایران  ایتالیا می توان به موارد زیر اشاره داشت 

  • آبگرم کن های گازی و قطعات
  • مصنوعات از چدن، آهن یا فولاد
  • پلیمرها ( پلی استیرن و پلی اتیلن ) و محصولات شیمیایی غیر آلی
  • برخی قطعات  وسایل حمل و نقل زمینی
  • متانول
  • کفپوش ها بجز گبه
  • پوست و چرم
  • فرش ایرانی، تابلو فرش
  • دانه ها بجز گندم دامی
  • پسته ، بادام
  • زعفران
  • صنایع دارویی و تجهیزات پزشکی

 

مرمر ایرانی در ساختمان‌های ایتالیایی ، و سایر سنگ های صورت برش خورده (اسلب و تایل ( صادرات تخصصی به بنادر ایتالیا  جنوا –  لااسپزیا و...)

 

شرکت کشتیرانی ترنگ دریا  جهت ارسال بار از ایران به ایتالیا

سرویس های دریایی قابل ارائه از شرکت کشتیرانی ترنگ دریا  جهت ارسال بار از ایران به ایتالیا

سرویس ترانشیپ: ( حمل از بندر واسط بدون تغییر کانتینر ) که بواسطه عدم تخلیه بارگیری مجدد در مقوله حفظ سلامت کالاهای ارسالی و جلوگیری از هزینه های اضافی برای صاحبین کالا در قبال کالاهایی که رهگیری آنها از مبدا مانعی نداشته باشد گزینه بسیارجذابتریست.

سرویس کراس استاف:  (تعویض کانتینر در بندر واسط ) از جمله سرویس های صادراتی دریایی شرکت کشتیرانی ترنگ دریاست که هریک بسته به شرایط و عملیات مورد نیاز درروند انتخاب گزینه حمل شما بسیار موثر واقع می گردند. با توجه به نیاز بسیاری از صاحبان کالا برای صادرات  کالاهای خود به بنادر اروپا – از جمله صادرات دریایی کالا به ایتالیا  انجام کراس استاف  یکی از مناسبترین روشها برای حمل بدون امکان پیگیری از مبدا و مقصد می باشد ،لذا امکان استعلام نرخ کراس استاف حمل  صادراتی از ایران به ایتالیا ، بدون دغدغه از طریق شرکت کشتیرانی ترنگ دریا  وجود دارد

 

استعلام سرویس های ارسال بار از ایران به ایتالیا بصورت انواع زیر توسط شرکت کشتیرانی ترنگ دریا وجود دارد

  • حمل بار فله از ایران به ایتالیا
  • حمل بار پروژه ای از ایران به ایتالیا
  • حمل ایزوتانک و فلکسی به بنادر ایتالیا
  • حمل درب تا درب به ایتالیا
  •  

 

دررابطه با ترانزیت تایم ارسال بار از ایران به ایتالیا بیشتر بدانیم

ترانزیت تایم ارسال بار از ایران به ایتالیا

  • بارهای هوایی در بازه زمانی 1 الی 2 روزه به کشور ایتالیا می‌رسند
  • بارهای ترانزیت زمینی از زمان حرکت تریلی از ایران، در فاصله بین  10الی 15 روز به مقصد ایتالیا می رسند
  • بارهای کانتینری ارسال شده به صورت دریایی و با کشتی بسته به مقصد مورد نظر بین 45 تا 60 روز به مقصد کشور ایتالیا می رسند
  •  

 

شرکت کشتیرانی ترنگ دریا بهترین شرکت کشتیرانی ایرانی برای ارسال بار از ایران به ایتالیا است

به دلیل برخورداری از مزایای ذیل ما مدعی هستیم که از بهترینها در صنعت حمل و نقل هستیم:

  • کارشناسان مجرب و متخصص
  • تعهد و مسیئولیت پذیری در حمل بار از ایران به ازبکستان
  • مدیریت حاذق و کارآزموده
  • دارای شبکه وسیع و بین المللی در تمامی کشورهای CIS
  • دارای امکانات و انواع تجهیرات تخصصی حمل تحت مالکیت  از جمله انواع کانتینر و ماشین یخچالی  کشتی های فله بر مایع و خشک ، کشتی های رو- رو
  • دارای دفاتر و نمایندگان معتبر در سراسر ایران (تهران،بندرعباس ،بوشهر و خرمشهر،عسلویه و بندر امام خمینی)
  • سرعت در پاسخگویی به استعلامات و نیازهای مشتریان
  • مشاوره تخصصی در زمینه حمل و ترخیص کالا از سراسر دنیا
  • وجود واحد سی آر ام در مجموعه جهت بررسی و ترفیع مشکلات احتمالی
  • تعامل مستمر با مشتریان
 

برای مشاوره کاملا تخصصی و رایگان جهت ارسال بار از ایران به ایتالیا با شرکت حمل و نقل بین المللی ترنگ دریا درارتباط باشید

021-42034000