چگونه بهترین شرکت کشتیرانی برای حمل باراز ایران  به چین را پیدا کنیم ؟

راهنما و منبع جامع حمل  بار از ایران به کینگدائو چین

 

تمامی روش های حمل و شرایط تاثیرگذار بر  فرایند حمل بار از ایران به کینگدائو چین در  این راهنمای راهبردی مورد بررسی قرار میگیرد. لذا اگر قصد ارسال بار از ایران به کینگدائو چین را دارید برای اتخاذ  یک تصمیم مناسب جهت انتخاب بهترین روش حمل ازبنادر ایران به کینگدائو چین  و ارزانترین  کرایه حمل ارسال بار  ازایران به کینگدائو چین   با مشاوران همیشه همراه شرکت کشتیرانی دریا بعنوان مطمئنترین شرکت کشتیرانی جهت حمل بارازایران به کینگدائو چین همراه باشید. 

021-42034000

 

 

معرفی بندر کینگدائو

 

معرفی بندر کینگدائو

کینگدائو شهری در شرق استان شاندونگ در ساحل شرقی چین است. کینگدائو یک مرکز صنعتی بزرگ است و در سال 2007  در میان شهرهای چین در بین ده شهر برتر صنعتی چین قرار گرفت. بندر کینگدائو چین در سال‌های اخیر سریعا مسیر رشد راطی نموده و به یک منطقه تجاری جدید در شرق منطقه تجاری قدیمی آن به وجود آمده است. خارج از مرکز شهر، منطقه صنعتی کینگدائو است  که در آن به تولید فرآوری شیمیایی، لاستیک و تولید سنگین در بندر کینگدائو چین می پردازد این بندر چشم‌اندازی از توانمندی‌ها و فرصت‌های بی‌نظیری که چین به‌عنوان یکی از قدرت‌های اقتصادی برتر دنیا دارد، ارائه می‌کند. بندر کینگدائو به چند بخش متفاوت تقسیم می شود:

  • منطقه جدید ساحل غربی کینگدائو
  • منطقه ویژه توسعه اقتصادی و فناوری کینگدائو
  • منطقه آزاد تجاری کینگدائو
  • منطقه صنعتی با فناوری پیشرفته کینگدائو
  • منطقه صنعتی دانشگاه کینگدائو

اگر قصد حمل  بار از ایران به کینگدائو چین ارسال باراز ایران به کینگدائو چین و (استعلام کرایه حمل از ایران به کینگدائو چین) با شرکت کشتیرانی ترنگ دریا از طریق راههای ارتباطی ذیل در ارتباط باشد .

کارشناسان مجرب در شرکت بین المللی ترنگ دریا د اسرع وقت با ارائه مشاوره رایگان در جهت معرفی  بهترین گزینه جهت ارسال باربه سراردنیا و یا از سراسردنیا جوابگوی نیازهای شما خواهند بود

 

 

 

اگر قصد ارسال خورده بار دارید میتوانید مقاله ارسال خورده بار به چین رامطلاعه کنید

 

ارسال باراز ایران به کینگدائو چین

بهترین روش برای حمل بار از ایران به بندر کینگدائو چین چیست؟

 

ارسال بار از ایران به بندر کینگدائو چین به دو شیوه هوایی و دریایی توسط شرکت کشتیرانی ترنگ دریا انجام می شود 

ارسال بار دریایی از ایران بندر کینگدائو چین

حمل دریایی بار از ایران به بندر کینگدائو چین

 

 

 

حمل دریایی بار از ایران به چین و حمل دریایی بار از ایران به کینگدائو چین متداولترین روش صادرات به چین است :

 

  •  

    حمل کانتنیر فول از ایران به کینگدائو چین

    (حمل کانتینر بیست فوت به چین و حمل کانتینر چهل  فوت به چین  )

    1.  حمل کانتینر چهل فوت  های  کیوب از ایران به به کینگدائو چین
    2. حمل کانتینر بیست فوت از ایران به کینگدائو چین

     حمل کانتینر چهل فوت  های  کیوب از ایران به به کینگدائو چین:

    این کانتینر برای ارسال بار دریایی از  از ایران به کینگدائو چین در کانتینر چهل فوت  مورد توجه قرار میگیرد.در کانتینر چهل فوت کالاهایی مانند :

    حمل  قیر خشک در جامبو بگ  ،حمل

    کالاهای سوپر مارکتی ، حمل اثاثیه منزل و... 

    که ارتفاعی بلندتراز کانتینر بیست فوت نیاز دارند حمل می شود.

     

     حمل کانتینر بیست فوت از ایران به کینگدائو چین:

    کانتینر بیست فوت برای ارسال بار دریایی  از ایران به کینگدائو چین برای حمل کالاهای ذیل مورد استفاده قرار می گیرد:

    حمل قیر (بشکه ، درام )

     حمل سنگ های برش خورده ( پالت ، اسلب  و سنگهای برش نخورده  (سنگ کوپ)

    حمل گرانول

    گچ و سیمان ( کیسه و جامبو بگ )

    نواع مواد مایع  و روغن های بارگیری شده در فلکسی تانک...

    حمل مواد شیمیایی و مشتقات نفتی

     

     

  •  

  •  

    حمل خرده بار به کینگدائو

    در این نوع حمل یک کانتنیر مشترک برای حمل چندین  بار مورد استفاده قرار می گیرد . برای ارسال خرده بار دریایی  از ایران به کینگدائو چین توسط شرکت کشتیرانی ترنگ دریا  با ما تماس بگیرید .

  •  

    حمل بار فله به کینگدائو ( بالک )

    بار فله به باری گفته می شود که   برروی عرشه و یا انبارهای تعبیه شده بر کشتی بارگیری می شوند و برا ی حمل این بار از کانتینرهای بیست فوت و چهل فوت استفاده نمی شود  . ارسال بار دریایی  از ایران به کینگدائو چین بصورت فله ( خشک و مایع ) توسط تیم حرفه ای شرکت کشتیرانی ترنگ دریا ابه بهترین شکل انجام میشود .

 

برای مشاوره رایگان و اطلاع یافتن از بهنرین و مقرون به صرفه ترین شیوه حمل و کاهش هزینه های حمل  با ما در تماس باشید

ارتباط با ما : 42034000-021

 

 

سرویس های حمل  دریایی  از ایران به چین  توسط  شرکت کشتیرانی ترنگ دریا  چیست؟ 

سرویس های دریایی شرکت ترنگ دریا از ایران به چین و به خصوص سرویس های حمل  دریایی  از ایران به کینگدائو چین به   به شرح زیر می باشد  :

  •  

    سرویس ترانشیپ از ایران به کینگدائو

    حمل  بار از ایران به کینگدائو چین بدون تعویض کانتینر و توسط سرویس ترانشیپ شرکت ترنگ دریا انجام میشود.

  •  

    سرویس کراس استاف از ایران به به کینگدائو چین:

     سرویس کراس استاف یا تعویض کانتینر در بندر واسط  از جمله سرویس های صادراتی دریایی شرکت کشتیرانی ترنگ دریاست این روش بهترین روش برای حمل کالاهای تحریمی به حساب می آید بنابراین برای استعلام نرخ حمل کراس استاف حمل  صادراتی از ایران به  کینگدائو ، با  شرکت کشتیرانی ترنگ دریا در تماس باشید .

    سرویس حمل کراس استاف از ایران به کینگدائو چین

  •  

    حمل بار فله از ایران به به کینگدائو چین: 

    حمل بار فله خشک از ایران به کینگدائو  وحمل بار فله مایع از ایران به کینگدائو یکی از تخصصی ترین شیوه های حمل کشتیرانی ترنگ دریا است . پس برای آگاهی از هزینه کرایه حمل بار فله به بنادر چین و بالعکس به راحتی می توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت کشتیرانی ترنگ دریا بهترین هزینه حمل بار فله خشک و بار فله مایع را دریافت نمایید.

    حمل بار فله از ایران به به کینگدائو چین

  •  

    حمل بار پروژه ای از ایران به به کینگدائو چین

     کالاهای که از لحاظ وزن ،یا اندازه یا شکل ظاهری خارج از استاندارد هستند کالاهای پروژه ای نامیده می شوند  . برای استعلام  هزینه حمل محمولات پروژه ای از کینگدائو به ایران و استعلام نرخ حمل بارهای پروژه ای از ایران به کینگدائو چین می توانید  با شرکت ترنگ دریا تماس گرده وبا مشورت کارشناسان مجرب و کارآزموده بهترین کیفیت حمل بار پروژه ای را تجربه نمایید  .

  •  

    حمل ایزوتانک و فلکسی از ایران به کینگدائو چین

     

    حمل ایزوتانک از ایران به کینگدائو چین و حمل فلکسی تانک از ایران  به کینگدائو چین  نیازمند تیم حرفه ای برای  انجام عملیات تخصصی فیتینگ و استافینگ  است و شرکت کشتیرانی ترنگ دریا یکی از پیشگامان و با تجربه ترین شرکتهای حمل در این زمینه به حساب می آید برای  استعلام  کرایه حمل ایزوتانک از ایران به کینگدائو چین  و فلکسی تانک از ایران به کینگدائو چین با راههای ارتباطی ما در تماس باشد .

     

  •  

    حمل درب تا درب از ایران  به بندر کینگدائو چین (door to door from Iran to china )

    در حمل درب تا درب از ایران به چین  یا حمل درب به درب از ایران به چین  حمل کالا مستقیماً از انبار یا کارخانه  مبدا  و تحویل آن در محل دریافت کننده  می باشد.شرکت کشتیرانی ترنگ دریا توسط نمایندگان متعدد در چین  سرویس درب تا درب از ایران  به کینگدائو چین  و بلعکس را به بهترین نحو ارائه می دهد .

    استعلام نرخ حمل درب تا درب (door to door )از ایران به کینگدائوچین از بنادر ایران به کلیه بنادر و شهرهای چین از طریق شرکت کشتیرانی ترنگ دریا از طریق اطلاعات تماس شرکت امکان پذیر است .

    حمل درب تا درب از ایران  به بندر کینگدائو چین (door to door from Iran to china )

     

     

  •  

    مزیت حمل بار دریایی برای ارسال بار  از ایران به کینگدائو چین توسط شرکت کشتیرانی ترنگ دریا چیست

    در این شرکت حمل بار  از بنادر جنوبی ایران  حمل بار از بندر عباس به کینگدائو ،حمل بار از  بوشهر به کینگدائو ،حمل بار از  خرمشهر به کینگدائو ،حمل بار از  بندرامام خمینی به کینگدائو و حمل بار از  عسلویه به کینگدائو جهت صادرات به صورت حرفه ای صورت میپذیرد. کشتیرانی ترنگ دریا بواسطه داشتن سالها تجربه  در زمینه حمل دریایی بار از ایران به کینگدائو چین ، داشتن کانتینرهای تحت مالکیت  ، کشتی و شبکه همکاری گسترده با خطوط معتبرجهانی و داشتن دفاتر و نمایندگی های شخصی خود در کشورهای ایران وچین زمینه ای را فراهم آورده که بدون دغدغه تمام مراحل ارسال باردریایی خود از ایران به کینگدائو چین را به ما بسپارید . شرکت ترنگ دریا علاوه بر کینگدائو ارسال با به شانگهای ،ارسال بار به نیگبو ،ارسال بار به شنزن،ارسال بار به تیانجین و سایر بنادر و شهرهای چین را نیز توسط کانتینرهای متعلق به خط کشتیرانی ملکی خود انجام میدهد

 

 

کرایه حمل ( فریت بار) به کینگدائو

 

نرخ فریت باراز ایران به کینگدائو چین یا همان کرایه حمل بارهوایی از ایران  به کینگدائو چین  برای بسیاری از صاحبان کالا مهمترین فاکتور برای ارسال بار از ایران  به  کینگدائو  است .

سرویس حرفه ای حمل هوایی علاوه بر هزینه کرایه حمل، عامل بسیار مهمی در حمل امن بار محسوب می شود  . با توجه به این مطلب داشتن شرکت حمل و نقل بین المللی با سابقه در عین حال منصف و کار آزموده  برای  انتخاب بهترین روش حمل  با  بهترین کیفیت و کمترین هزینه می تواند کمک به سزایی برای  حمل بار از ایران   به کینگدائو  باشد.  

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
ارتباط با ما :42034000-021

 

حمل هوایی بار از ایران به کینگدائو چین

 

حمل هوایی بار از ایران به کینگدائو (نرخ فریت بار از ایران  به چین)

سرعت بالای حمل در پاره ای از زمانها عامل بسیار مهم و تعیید کننده ای برای حمل کالاهایی خاص به شمار می آید . حمل هوایی یکی از سریعترین روشهای حمل و روشی بسیار امن و مطمئن برای تعیین زمان‌بندی  دقیق ارسال کالا است .برای استعلام نرخ کرایه حمل هوایی باراز ایران به کینگدائو چین و فریت بار  از ایران به چین  می توانید در اسرع وقت با کارشناسان خبره شرکت ترنگ دریا تماس حاصل نمایید و با فرستادن لیست دقیق کالاها  بهترین نرخ حمل هوایی بار از ایران به کینگدائو را دریافت نمایید.انواع بار هوایی به شرح ذیل است:

  •  

    بار های مسافری : (فریت بار از ایران  به کینگدائو)

    فریت بار به از ایران به کینگدائو برای حمل محمولاتی است که مسافران با خود حمل می کنند.

  •  

    محمولات تجاری :( حمل به چین کینگدائو)

    حمل محمولات تجاری به چین برای ارسال تولیدات و کالاهایی است که بازرگانان و یا تولیدکنندگان قصد ارسال بار در سریعترین زمان به مقصد را دارند

مدارک مورد نیاز جهت ارسال هوایی بار از ایران به کینگدائو  و یا فریت بار از ایران به کینگدائو

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار هوایی بار از  ایران  به کینگدائو را می توان به دو دسته مدارک شخصی و مدارک مربوط به بار تجاری تقسیم کرد

  • تصویر پشت و روی کارت ملی شخص فرستنده
  • تصویر صفحه اول پاسپورت شخص فرستنده
  • آدرس و شماره تلفن و ایمیل شخص فرستنده در ایران
  • تصویر پاسپورت شخص دریافت کننده در کینگدائو
  • آدرس و شماره تلفن و ایمیل مقصد تحویل گیرنده در کینگدائو
  • لیست کالاها یا همان پکینگ لیست وفاکتور بهمراه اچ اس کد کالا
  • درصورت خطرناک بودن کالا وجود فایل  اس دی اس الزامیست

در صورتیکه قصد ارسال هوایی بار تجاری به کینگدائو  را دارید، لازم است تا مدارک زیر را نیز ارائه نمایید:

  • صدور فاکتور کالاها برای بارهای تجاری
  • ارائه کارت بازرگانی و یا معرفی نامه از شرکت جهت ارسال هوایی  بار تجاری به کینگدائو

مزیت حمل بار هوایی برای ارسال بار  از ایران به کینگدائو چین توسط شرکت کشتیرانی ترنگ دریا چیست

حمل به موقع ،امن و مطمئن بار یکی از مهمترین ویژگیهایی است که صادر کنندگان بار همواره به آن اهمیت میدهند و شرکت کشتیرانی ترنگ دریا همواره بر این بوده است تا رضایت صاحبان کالا را با بهترین خدمات فراهم آورد بنابراین برای درخواست چنین خدماتی مانند  فریت بار از ایران به چین ، در هر شهر و کشوری که هستید کافیست برای فریت بار از ایران به کینگدائو ، فریت باراز ایران به چین ،فریت بار از ایران به شهرهای چین  با مشاوران ما در ترنگ دریا ارتباط حاصل نمایید و  بدون نیاز به حضور در محل از راهنمایی های کارشناسان ما بهره مند گردید.

  

 

 

 

برای ارسال بارهوایی از از ایران به کینگدائو چین و اطلاع از کلیه شرایط و هزینه ها با کارشناسان ترنگ دریا تماس بگیرید.

جهت استعلام نرخ کرایه حمل هوایی از ایران به چین و برای اطلاع  یافتن از شرایط فریت بار می توانید با کارشناسان مجرب شرکت کشتیرانی ترنگ دریا در تماس باشید

ارتباط با ما : 42034000-021

 

 

 

محمولات صادراتی از ایران به کینگدائو

 

  • محصولات پتروشیمی مانند  گازوئیل، بنزین، پلاستیک و گوگرد و...
  • صادرات خرما به کینگدائو
  • فلزات مانند فولاد، آهن ،آلومینیموم
  • صادرات  گیاهان دارویی به کینگدائو
  • روده ، شکمبه و معده حیوانات (غیر از ماهی)، بصورت کامل و تکه‌های آن
  • تخم مرغ، ماهی
  • عسل
  • صادرات آجیل ،میوه و خشکبار و فرآورده های میوه و سبزیجات
  • صادرات برنج
  • صادرات فرش دستباف و سایر منسوجات
  • صادرات تولیدات با منشا حیوانی
  • صادرات  دارو
  • صادرات  صمغ و رزین ها
  • صادرات آهن و فولاد ماشین آلات
  • صادرات  پلاستیک ، راکتورها و بویلرها
  • صادرات سنگ
  • صادرات صنایع دستی
  • صادرات اوره
  • صادرات مواد سوپرمارکتی
  • صادرات مواد نفتی و مشتقات
  • صادرات چای و قهوه
  • صادرات پسته
  • صادرات زعفران

 

کارشناسان خبره و دلسوز ما در شرکت بین المللی ترنگ دریا درکوتاهترین زمان ممکن با مشاوره رایگان در جهت ارائه بهترین گزینه جهت ارسال باربه سراردنیا و یا از سراسردنیا جوابگوی نیازهای شما خواهند بود 

ارتباط با ما : 42034000-021

 

 زمان حمل بار به کینگدائو چقدر است

بارهای هوایی در زمانی  بین3 الی 7 روز از ایران  به کینگدائو ارسال می شود .
بارهای کانتینری دریایی و با کشتی در سریعترین زمان ممکن و  بین 35 تا40 روز از ایران به کینگدائو می رسند

شرکت کشتیرانی ترنگ دریا بهترین شرکت کشتیرانی ایرانی برای ارسال بار از ایران به کینگدائو  است :

به دلیل برخورداری از مزایای ذیل ما مدعی هستیم که از بهترینها در صنعت حمل و نقل هستیم :

  • کارشناسان مجرب و متخصص
  • تعهد و مسیئولیت پذیری در حمل بار از ایران به کینگدائو
  • مدیریت حاذق و کارآزموده
  • دارای شبکه وسیع و بین المللی در تمامی کشورها ، بنادر کانتینری دنیا برای حمل بار 
  • دارای امکانات و انواع تجهیرات تخصصی حمل تحت مالکیت  از جمله انواع کانتینر یخچالی  کشتی های فله بر مایع و خشک ، کشتی های رو- رو

  • دارای دفاتر و نمایندگان معتبر در سراسر ایران (تهران،بندرعباس ،بوشهر و خرمشهر،عسلویه و بندر امام خمینی  )

  • سرعت در پاسخگویی به استعلامات و نیازهای مشتریان
  • مشاوره تخصصی در زمینه حمل و ترخیص کالا از سراسر دنیا
  • وجود واحد سی آر ام در مجموعه جهت بررسی و ترفیع مشکلات احتمالی
  • تعامل مستمر با مشتریان

 

 

برای مشاوره کاملا تخصصی و رایگان با شرکت حمل و نقل بین المللی ترنگ دریا درارتباط باشید

42034000 -021

پرسش های متداول

روش‌های هوایی و دریایی بسته به نوع کالا و زمان‌بندی مناسب هستند.

شامل بارنامه، فاکتور تجاری، لیست بسته‌بندی و مجوزهای مرتبط می‌شود.

هزینه‌ها وابسته به روش حمل، وزن و حجم کالا متغیر است.

کالاهای صنعتی، مواد خام و محصولات کشاورزی معمولاً ارسال می‌شوند.

نتیجه گیری

حمل کالا به کینگدائو یکی از محبوب‌ترین مسیرهای صادراتی از ایران به چین است که توسط شرکت ترنگ دریا با بهترین نرخ‌ها و خدمات ارائه می‌شود. برای انتخاب بهترین روش و کاهش هزینه‌ها، مشاوره رایگان از کارشناسان ترنگ دریا می‌تواند کمک‌کننده باشد.

دیدگاه‌ها (0)

هنوز دیدگاهی ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه به عنوان کاربر مهمان.
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت