نگاهی به هرآنچه که نیاز است برای ارسال بار از ایران به هلند بدانیم ارسال بار از ایران به شانگهای

انواع روش های حمل و شرایط موثر بر چگونگی فرایند حمل بار از ایران به شانگهای چین در یک راهنمای کلی در این مقاله مورد بررسی قرار میگیرد ، لذا اگر قصد ارسال بار از ایران به شانگهای چین را دارید برای یک تصمیم درست و انتخاب بهترین روش حمل بار ازبنادر ایران به شانگهای چین با مناسبترین کرایه حمل و نازلترین هزینه ارسال بار از ایران به ایران به شانگهای چین با ما در شرکت کشتیرانی ترنگ دریا بعنوان مطمئنترین شریک تجاری خود جهت ارسال بارازایران به شانگهای چین همراه باشید

021-42034000

 


 

 

ارسال بار از ایران به شانگهای چین

ارسال بار از ایران به شانگهای چین

بندر شانگهای:
بندر شانگهای چین یکی از بزرگ‌ترین بندرها و دارای بزرگ‌ترین پایانه کانتینری هوشمند دنیاست که به دلیل استفاده از فناوری هوشمند کنترل از راه دورعمدتا بدون کارگر اداره می شود.این ترمینال خودکار از خودروهای هدایت‌شونده بومی برای جابه‌جایی استفاده می‌کند.
بندر شانگهای از شرق به دریای چین شرقی و از جنوب به خلیج هانگژو منتهی می گردد. بندر شانگهای محل تلاقی رودخانه یانگ تسه، رودخانه هوانگپو و رودخانه کیانتانگ است. این شهر با جمعیت 26 میلیون نفر یکی از پرجمعت ترین شهرهای جهان است . در دهه‌های اخیر، این بندر ، به عنوان قدرت اقتصادی و تجاری رشد چشمگیری داشته است. پتانسیل این بندر در پذیرش کالاها و کمک به پیش برد تجارت جهانی، آن را به یک بندر مهم در اقتصاد جهان تبدیل کرده است.

از این رو برای ارسال باراز ایران به شانگهای چین و (استعلام کرایه حمل از ایران به شانگهای چین) با شرکت کشتیرانی ترنگ دریا در از طریق راههای ارتباطی ذیل در ارتباط باشد .
.

کارشناسان مجرب در شرکت بین المللی ترنگ دریا د اسرع وقت با ارائه مشاوره رایگان در جهت معرفی بهترین گزینه جهت ارسال باربه سراردنیا و یا از سراسردنیا جوابگوی نیازهای شما خواهند بود
ارتباط با ما : 021-42034000

 

اگر قصد ارسال خرده بار به چین یا برعکس آن را دارید این مطلب برای شما مفید است.

 

ارسال بار از ایران به بندرشانگهای چین چگونه انجام می شود؟

ارسال بار به بندر های شانگهای


ارسال بار دریایی به بندرشانگهای چین

ارسال بار دریایی از ایران بندرشانگهای چین

حمل دریایی بار از ایران به چین و حمل دریایی بار از ایران به شانگهای چین یکی از مرسوم ترین روشهای صادرات به چین محسوب میشود که از طرق زیر امکانپذیر است :

  •  

    کانتنیر فول از ایران به شانگهای چین(بیست فوت و چهل فوت )

     

    کالاهایی نظیر قیر (بشکه ، درام ) سنگ های برش خورده ( پالت ، اسلب و برش نخورده (سنگ کوپ) گرانول ،گچ و سیمان ( کیسه و جامبو بگ ) و انواع مواد مایع و روغن های بارگیری شده در فلکسی تانک...از جمله کالاهایی هستند که حمل آنها تنها بایستی در کانتنیر 20 فوت انجام پذیرد که بدین ترتیب برای ارسال بار دریایی از ایران به شانگهای چین مورد توجه قرار میگیرد.

    • کانتینر چهل فوت های کیوب از ایران به شانگهای

    این کانتینر برای حمل کالاهایی مانند قیر خشک در جامبو بگ ،کالاهای سوپر مارکتی ، اثاثیه منزل و... که ارتفاعی بلندتراز کانتینر بیست فوت نیاز دارند استفاده می شود دارد که که بدین ترتیب برای ارسال بار دریایی از از ایران به شانگهای چین در کانتینر چهل فوت مورد توجه قرار میگیرد.

  •  

    حمل خرده بار

    در این نوع حمل یک کانتنیر برای حمل چندین بار به صورت مشترک مورد استفاده قرار می گیرد .. برای ارسال خرده بار دریایی از ایران به شانگهای چین توسط شرکت کشتیرانی ترنگ دریا انجام میشود.
  •  

    حمل بار فله ( بالک )

    برای ارسال بار بصورت فله ای نیاز به کانتنیر نیست این بار برروی عرشه و یا انبارهای تعبیه شده بر کشتی بارگیری می شوند . ارسال بار دریایی از ایران به شانگهای چین بصورت فله ( خشک و مایع ) توسط شرکت کشتیرانی ترنگ دریا انجام میشود .


با توجه به وزن و نوع کالا ، نوع حمل طبق نظر صاحبان کالا قابل انتخاب است و از بنادر جنوبی ایران حمل بار از بندر عباس به شانگهای ،حمل بار از بوشهر به شانگهای ،حمل بار از خرمشهر به شانگهای ،حمل بار از بندرامام خمینی به شانگهای و حمل بار از عسلویه به شانگهای جهت صادرات صورت میپذیرد. کشتیرانی ترنگ دریا بواسطه تجربه تخصصی خود در زمینه حمل دریایی بار از ایران به شانگهای چین ، داشتن کانتینرهای تحت مالکیت خود ، کشتی و همکاری گسترده خود با خطوط معتبرجهانی و داشتن دفاتر و نمایندگی های شخصی خود در کشورهای ایران وچین زمینه ای را فراهم آورده که بدون دغدغه صفر تا صد ارسال باردریایی خود از ایران به شانگهای چین را به ما بسپارید .

 

برای مشاوره رایگان و اطلاع یافتن از بهنرین و مقرون به صرفه ترین شیوه حمل و کاهش هزینه های خود با ما در تماس باشید

021-42034000

 

اگر قصد ارسال بار به کینگدائو چین را دارید به این مطلب سر بزنید

 


سرویس های حمل دریایی از ایران به چین توسط شرکت کشتیرانی ترنگ دریا چیست؟

سرویس های دریایی شرکت ترنگ دریا از ایران به چین و به خصوص سرویس های حمل دریایی از ایران به شانگهای چین به به شرح زیر می باشد :

ارسال بار ترانشیپ از ایران به شانگهای چین


سرویس ترانشیپ از ایران به شانگهای

( حمل از بندر واسط بدون تغییر کانتینر ) که بواسطه عدم تخلیه بارگیری مجدد در جهت حفظ سلامت کالاهای ارسالی و جلوگیری از هزینه های اضافی برای صاحبین کالا در جهت حمل کالاهایی که رهگیری آنها از مبدا صورت می گیرد و برای حمل بارهای تحریمی گزینه بسیارمناسبی است.


 

ارسال بار کراس استاف از ایران به شانگهای چین


سرویس کراس استاف از ایران به به شانگهای چین

(تعویض کانتینر در بندر واپیگیری از مبدا و مقصد می باشد ،لذسط ) از جمله سرویس های صادراتی دریایی شرکت کشتیرانی ترنگ دریاست که با توجه به شرایط و عملیات مورد نیاز برای هر محموله در انتخاب گزینه حمل شما بسیار موثر واقع می گردند. با توجه به نیاز بسیاری از صاحبان کالا برای صادرات کالاهای خود به بنادر چین انجام کراس استاف یکی از مناسبترین روشها برای حمل بدون امکان ا امکان استعلام نرخ کراس استاف حمل صادراتی از ایران به شانگهای ، بدون دغدغه از طریق شرکت کشتیرانی ترنگ دریا وجود دارد


 

اگر قصد ارسال بار به نینگبو را دارید مطلب حمل بار به نینگبو به شما کمک میکند.

 

 



حمل بار فله از ایران به به شانگهای چین

حمل بار فله خشک از ایران به شانگهای وحمل بار فله مایع از ایران به شانگهای در زمره مهترین فعالیتهای شرکت کشتیرانی ترنگ دریا محسوب می گردد
برای آگاهی از هزینه کرایه حمل بار فله به بنادر چین و بالعکس به راحتی می توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت کشتیرانی ترنگ دریا بهترین هزینه حمل بار فله خشک و بار فله مایع را دریافت نمایید.


ارسال بار پروژه ای از ایران به شانگهای چین


حمل بار پروژه ای از ایران به به شانگهای چین

کالاهای غیر استاندارد یا کالاهای پروژه ای به محمولاتی اطلاق می گردد که از لحاظ وزن ،یا اندازه یا شکل ظاهری غیر متعارف به حساب می آیند . بهترین راه اطلاع از هزینه حمل محمولات پروژه ای از شانگهای به ایران و استعلام نرخ حمل بارهای پروژه ای از ایران به به شانگهای چین تماس با شرکت ترنگ دریا است. کارشناسان مجرب و کارآزموده ما بواسطه تجارب کاری بالا آماده بهترین مشاوره ها و راهنمایی ها جهت انجام پروژه های شما هستند .


ارسال بار ایزو تانک از ایران به شانگهای چین


حمل ایزوتانک و فلکسی از ایران به شانگهای چین

محمولات ذیل به بهترین نحو وبه شیوه تخصصی از طریق کشتیرانی ترنگ دریا به وسیله حمل ایزوتانک از ایران به شانگهای چین و حمل فلکسی تانک از ایران به شانگهای چین انجام میگیرد و همچنین امکان استعلام کرایه حمل ایزوتانک از ایران به شانگهای چین و فلکسی تانک از ایران به شانگهای چین این نوع روش حمل وجود دارد.


  • حمل عصاره میوه ها
  • حمل خوراکیهای مایع مانند شیر
  • حمل روان کننده ها
  • مواد شیمیایی
  • شیرین کننده ها
  • پارافین
  • هیدروکسید
  • آلومنیوم
  • سوربیتول
  • گلیسیرین
  • انواع روغنهای مایع روغن های صنعتی روغن های سفید
  •  

 

 

.برای استعلام قیمت حمل ایزوتانک به بندر شانگهای چین وبلعکس با شرکت کشتیرانی ترنگ دریا تماس باشید

021-42034000 

 



حمل درب تا درب از ایران به بندر شانگهای چین (door to door )

حمل درب تا درب یا حمل درب به درب حمل کالا مستقیماً از انبار یا کارخانه مبدا و تحویل آن در محل دریافت کننده می باشد.شرکت کشتیرانی ترنگ دریا مجری سرویس درب تا درب از ایران به شانگهای چین و بلعکس می باشد .
امکان استعلام نرخ حمل درب تا درب (door to door )از ایران به شانگهای چین از بنادر ایران به کلیه بنادر و شهرهای چیناز طریق شرکت کشتیرانی ترنگ دریا فراهم می باشد.


 

مدارک و مراحل مورد نیاز جهت انجام شیپمنت دریایی – صادراتی برای ارسال بار از ایران به شانگهای چین :

  • اعلام مبدا و مقصد ، نوع کالا ، وزن ، بسته بندی
  • اعلام کانتنیر مورد نیاز 20 یا 40 یا کانتینر یخچالی
  • SDS-درصورت خطرناک بودن کالا ارسال فایل
  • اعلام کرایه حمل توسط کارشناس فروش
  • تایید کرایه حمل اعلامی و رزرو بوکینگ حمل
  • دادن تعهدات لازم به کشتیرانی و برداشت کانتنیر خالی از محوطه
  • بارگیری کانتینر توسط نماینده صاحب کالا و اخذ اسناد گمرکی لازم
  • تحویل کانتنیر پرو اسناد صادراتی به کشتیرانی
  • صدور بارنامه حمل توسط کشتیرانی و تایید آن توسط فرستنده کالا
  • رزرو کشتی جهت بارگیری کانتینر پرتوسط شرکت حمل
  • تخلیه کانتنیر پراز کشتی در مقصد و تحویل به مشتری پس از تسویه و آزاد سازی بارنامه

 

هزینه ارسال بار از ایران به شانگهای چین


کرایه حمل( فریت بار) به شانگهای

کرایه ارسال بار (فریت بار)

نرخ فریت بار به شانگهای چین یا همان کرایه حمل باراز ایران به شانگهای چین بسیار تعیین کننده برای ارسال بار به شانگهای را دارند که بسته به عواملی مانند مسافت ، وزن بار ، ماهیت بار ، ارزش بار و سایر خدمات متغیر خواهد بود .
سرویس حمل عالی شرکت حمل و نقل نیز در کنار هزینه ها و کرایه حمل از برجستگی بسزایی برخوردار است . با توجه به این مطلب داشتن شرکت حمل و نقل بین المللی معتبر و با تجربه و در عین حال منصف برای انتخاب بهترین روش حمل با بهترین کیفیت و کمترین هزینه جزء لاینفک ارسال باربه بنادر چین از جمله ارسال بار از ایران به به شانگهای می باشد.


 

ارسال بار هوایی از ایران به شانگهای چین


حمل هوایی بار از ایران به چین (نرخ فریت بار از ایران به چین)

ارسال هوایی بار از ایران به شانگهای چین

مهم‌ترین دلیل استفاده از روش حمل هوایی در جابجایی بار، سرعت آن است. زمان‌بندی ارسال کالا در این نوع حمل بسیار آسان‌تر از سایر روش‌هاست. برای استعلام نرخ کرایه حمل هوایی باراز ایران به شانگهای چین و فریت بار از ایران به چین می توانید در اسرع وقت با کارشناسان خبره شرکت ترنگ دریا تماس حاصل نمایید و بهترین نرخ حمل هوایی بار از ایران به شانگهای را دریافت نمایید.انواع بار هوایی به شرح ذیل است:

بار های مسافری : (فریت باراز ایران به شانگهای)
فریت بار به شانگهای شامل خرده بار هایی میباشد که مسافران قصد دارند همراه خود حمل کنند که شامل چمدان و کیف و اسباب و اثاثیه شخصی میشود که برای ارسال آن می توان از طریق حمل هوایی بار از ایران به چین اقدام کرد .
بار های تجاری :( کار گو )
تاجران و بازرگانانی که در حوضه صادرات و واردات فعالیت میکنند دغدغه این را دارند که هر بار مجازی که دارند، صحیح و سالم در مقصد تحویل بگیرندکه برای ارسال چنین بارهایی نیاز به طی کردن مراحل صادراتی و تهیه مدارک لازم است .

مدارک مورد نیاز جهت ارسال هوایی بار از ایران به شانگهای و یا فریت بار از ایران به شانگهای:
مدارک مورد نیاز برای ارسال بار هوایی بار از ایران به شانگهای را می توان به دو دسته مدارک شخصی و مدارک مربوط به بار تجاری تقسیم کرد:

  • تصویر پشت و روی کارت ملی شخص فرستنده
  • تصویر صفحه اول پاسپورت شخص فرستنده
  • آدرس و شماره تلفن و ایمیل شخص فرستنده در ایران
  • تصویر پاسپورت شخص دریافت کننده در شانگهای
  • آدرس و شماره تلفن و ایمیل مقصد تحویل گیرنده در شانگهای
  • لیست کالاها یا همان پکینگ لیست وفاکتور بهمراه اچ اس کد کالا
  • درصورت خطرناک بودن کالا وجود فایل اس دی اس الزامیست
  • چنانچه قصد ارسال هوایی بار تجاری به شانگهای را دارید، لازم است تا مدارک زیر را نیز ارائه نمایید:

  • صدور فاکتور کالاها برای بارهای تجاری
  • ارائه کارت بازرگانی و یا معرفی نامه از شرکت جهت ارسال هوایی بار تجاری به شانگهای

 

 


برای درخواست چنین خدماتی مانند فریت بار از ایران به چین ، در هر شهر و کشوری که هستید کافیست
برای فریت بار از ایران به شانگهای ، فریت بارازایران به چین ،فریت بار از ایران به شهرهای چین با مشاوران ما در ترنگ دریا ارتباط حاصل نماییدتا بدون نیاز به حضور در محل از راهنمایی های جامع و کاربردی کارشناسان ما بهره مند گردید
برای ارسال بارهوایی از از ایران به چین و اطلاع از کلیه شرایط و هزینه ها با کارشناسان ترنگ دریا تماس بگیرید.
021-42034000

 

 

محمولات صادراتی از ایران به شانگهای
محصولات صادراتی از ایران به شانگهای به شرح ذیل است:

کالاهای صادراتی از ایران به شانگهای چین

  • صادرات محصولات پتروشیمی مانند گازوئیل، بنزین، پلاستیک و گوگرد و... به شانگهای
  • صادرات خرما به شانگهای
  • صادرات فلزات مانند فولاد، آهن ،آلومینیموم به شانگهای
  • صادرات گیاهان دارویی به شانگهای
  • صادرات روده ، شکمبه و معده حیوانات (غیر از ماهی)، بصورت کامل و تکه‌های آن
  • صادرات عسل به شانگهای
  • صادرات آجیل ،میوه و خشکبار /– فرآورده های میوه و سبزیجات
  • صادرات برنج به شانگهای
  • صادرات تولیدات با منشا حیوانی به شانگهای
  • صادرات دارو به شانگهای

    stpl-icon
  • صادرات صمغ و رزین ها به شانگهای
  • صادرات آهن و فولاد /– ماشین آلات به شانگهای
  • صادرات پلاستیک ، راکتورها و بویلرها به شانگهای
  • صادرات سنگ به شانگهای
  • صادرات صنایع دستی به شانگهای
  • صادرات اوره به شانگهای
  • صادرات مواد سوپرمارکتی به شانگهای
  • صادرات مواد نفتی و مشتقات به شانگهای
  • صادرات چای و قهوه به شانگهای
  • صادرات پسته به شانگهای
  • صادرات زعفران به شانگهای



کارشناسان خبره و دلسوز ما در شرکت بین المللی ترنگ دریا درکوتاهترین زمان ممکن با مشاوره رایگان در جهت ارائه بهترین گزینه جهت ارسال باربه سراردنیا و یا از سراسردنیا جوابگوی نیازهای شما خواهند بود

021-42034000

 

زمان حمل بار به شانگهای چین


زمان حمل بار به شانگهای چقدر است؟

بارهای هواییدر زمانی بین3 الی 7 روز از ایران به شانگهای ارسال می شود .
بارهای کانتینری دریایی و با کشتی در سریعترین زمان ممکن و بین 35 تا40 روز از ایران به شانگهای می رسند


 

با بهره گیری از امکانات ذیل ما مدعی هستیم که بهتریتن شرکت حمل و نقل و کشتیرانی هستیم :

  • مدیریت حاذق و کارآزموده
  •  کارشناسان مجرب و متخصص
  • تعهد و مسیئولیت پذیری در حمل بار از ایران به کانادا

  • دارای شبکه وسیع و بین المللی در تمامی کشورها ، بنادر کانتینری دنیا برای حمل بار
  • دارای امکانات و انواع تجهیرات تخصصی حمل تحت مالکیت از جمله انواع کانتینر یخچالی کشتی های فله بر مایع و خشک ، کشتی های رو- رو
  • دارای دفاتر و نمایندگان معتبر در سراسر ایران (بندرعباس ،بوشهر و خرمشهر،عسلویه و بندر امام خمینی )
  • سرعت در پاسخگویی به استعلامات و نیازهای مشتریان
  • مشاوره تخصصی در زمینه حمل و ترخیص کالا از سراسر دنیا 
  • وجود واحد سی آر ام در مجموعه جهت بررسی و ترفیع مشکلات احتمالی
  • تعامل مستمر با مشتریان

 

بهترین شرکت کشتیرانی ایرانی برای حمل بار ازایران به کانادا

 با  ترنگ دریا در تماس باشد .