نگاهی به هرآنچه که نیاز است برای ارسال بار از ایران به نینگبو بدانیم 

این مطلب به بررسی ،انواع روش های حمل و شرایط موثر بر چگونگی فرایند حمل بار از ایران به نینگبو می پردازد ودر یک راهنمای جامع و کاربردی به بررسی تمامی ابعاد تاثیر گذاردر حمل بار می پردازد، لذا اگر قصد ارسال بار از ایران به نینگبو را دارید برای یک تصمیم درست و انتخاب بهترین روش حمل بار ازبنادر ایران به نینگبو با مناسبترین کرایه حمل و نازلترین هزینه ارسال بار از ایران به نینگبو با ما در شرکت کشتیرانی ترنگ دریا بعنوان مطمئنترین شریک تجاری خود جهت ارسال بارازایران به نینگبو همراه باشید

021-42034000


ارسال بار از ایران به نینگبو

ارسال بار از ایران به نینگبو

بندر نینگبو :

نینگبو یکی از بنادر پر تردد کشور چین است. این شهر ۹.۸۱۶ کیلومتر مربع مساحت داشته و ۱۵۰ متر از سطح دریا بالاتر است. همچنین در حدود ۷.۶۱۹.۰۰۰ جمعیت دارد. نینگبو همواره جزو بنادر تجاری و مهم کشور چین بوده و هست. آب ‌وهوای مناسب و ۴ فصل بودن این شهرو پتانسیل حمل بار از این بندر آن را به یکی از مقاصد جذاب گردشگران و تجار که به کشور چین سفر می‌کنند تبدیل کرده است.
از این رو برای دانستن تمام آنچه که برای ارسال باراز ایران به ایران به نینگبو نیاز دارید و (استعلام کرایه حمل از ایران به نینگبو ) با ما درشرکت کشتیرانی ترنگ دریا همراه باشید .
چنانچه قصد ارسال باراز ایران به نینگبو (بارهای تجاری و غیر تجاری ، شخصی ، اثاثیه منزل و ... را دارید .
کارشناسان مجرب در شرکت بین المللی ترنگ دریا د اسرع وقت با ارائه مشاوره رایگان در جهت معرفی بهترین گزینه جهت ارسال باربه سراردنیا و یا از سراسردنیا جوابگوی نیازهای شما خواهند بود
ارتباط با ما :021-42034000

 

اگر قصد ارسال بار به شانگهای چین را دارید در این مطلب اطلاعات لازمه را قرار دادیم.

 

ارسال بار از ایران به نینگبو از چه طریقی انجام می شود؟

ارسال بار از ایران به نینگبو از دو راه هوایی و دریایی انجام می شود:

حمل دریایی بار از ایران به نینگبو


ارسال بار دریایی از ایران به نینگبو

حمل دریایی باراز ایران به نینگبو

حمل دریایی بار از ایران به چین و حمل دریایی بار از ایران به نینگبو یکی از متداولترین روشهای صادرات به چین محسوب میشود که از طرق زیر امکانپذیر است :

  •  

    فول کانتنیر به نینگبو(بیست فوت و چهل فوت )

     

    • کانتینر بیست فوت از ایران به نینگبو 

    با توجه به طول و ارتفاع و توانایی تحمل فشار کف کانتنیر و برحسب نوع کالا با وزن و ابعاد و حجم کمتر تا وزن 25 تن قابلیت بارگیری در کانتینر 20 فوت وجود دارد ( کالاهایی نظیر قیر (بشکه ، درام ) سنگ های برش خورده ( پالت ، اسلب و برش نخورده (سنگ کوپ) گرانول ،گچ و سیمان ( کیسه و جامبو بگ ) و انواع مواد مایع و روغن های بارگیری شده در فلکسی تانک...از جمله کالاهایی هستند که حمل آنها تنها بایستی در کانتنیر 20 فوت انجام پذیرد که بدین ترتیب برای ارسال بار دریایی از ایران به نینگبو مورد توجه قرار میگیرد.

    • کانتینر چهل فوت های کیوب

    ارتفاعی بلندتراز کانتینر بیست فوت دارد و برای بارگیری و جابه جایی کالاهایی با ابعاد بزرگتر و ارتفاع بلندتر و تعداد بسته های بیشتری قابلیت استفاده دارند .) قیر خشک در جامبو بگ ،کالاهای سوپر مارکتی ، اثاثیه منزل و... که بدین ترتیب برای ارسال بار دریایی از ایران به نینگبو مورد توجه قرار میگیرد.

  •  

    حمل خرده بار

    در این نوع حمل یک کانتنیر برای بار چندین صاحب کالا اختصاص داده می شود . ارسال بار دریایی از ایران به نینگبو بصورت خرده بار توسط شرکت کشتیرانی ترنگ دریا انجام میشود.

  •  

    حمل بار فله ( بالک )

    برای ارسال بار بصورت فله ای نیاز به کانتنیر نیست این بار برروی عرشه و یا انبارهای تعبیه شده بر کشتی بارگیری می شوند . ارسال بار دریایی از ایران به نینگبو بصورت فله ( خشک و مایع ) توسط شرکت کشتیرانی ترنگ دریا انجام میشود .


 

اگر قصد ارسال بار به چین دارید در این محتوا اطلاعات مفیدی به کار رقته.

 

با توجه به وزن و نوع کالا ، نوع حمل طبق نظر صاحبان کالا قابل انتخاب است و از بنادر جنوبی ایران حمل بار از بندر عباس به نینگبو ،حمل بار از بوشهر به نینگبو ،حمل بار از خرمشهر به نینگبو ،حمل بار از بندرامام خمینی به نینگبو و حمل بار از عسلویه به نینگبو جهت صادرات صورت میپذیرد. کشتیرانی ترنگ دریا بواسطه تجربه تخصصی خود در زمینه حمل دریایی بار از ایران به نینگبو ، داشتن کانتینرهای تحت مالکیت خود ، کشتی و همکاری گسترده خود با خطوط معتبرجهانی و داشتن دفاتر و نمایندگی های شخصی خود در کشورهای ایران وچین زمینه ای را فراهم آورده که بدون دغدغه صفر تا صد ارسال باردریایی خود از ایران به نینگبو را به ما بسپارید .

حمل دریایی بار از ایران به نینگبو

برای مشاوره رایگان و اطلاع یافتن از بهنرین و مقرون به صرفه ترین شیوه حمل و کاهش هزینه های خود با ما در تماس باشید

021-42034000

سرویس های حمل دریایی از ایران به چین توسط شرکت کشتیرانی ترنگ دریا چیست؟

سرویس های دریایی شرکت ترنگ دریا از ایران به چین و به خصوص سرویس های حمل دریایی از ایران به نینگبو به به شرح زیر می باشد :

سرویس ترانشیپ از ایران به نینگبو

( حمل از بندر واسط بدون تغییر کانتینر ) که بواسطه عدم تخلیه بارگیری مجدد در جهت حفظ سلامت کالاهای ارسالی و جلوگیری از هزینه های اضافی برای صاحبین کالا در جهت حمل کالاهایی که رهگیری آنها از مبدا صورت می گیرد و برای حمل بارهای تحریمی گزینه بسیارمناسبی است.

 

اگر قصد ارسال بار به کینگدائو چین را دارید مقاله حمل بار به کینگدائو را مطالعه کنید.

 

حمل دریایی بار از ایران به نینگبو


سرویس کراس استاف از ایران به نینگبو

کراس استاف از ایران به نینگبو


(تعویض کانتینر در بندر واسط ) از جمله سرویس های صادراتی دریایی شرکت کشتیرانی ترنگ دریاست که با توجه به شرایط و عملیات مورد نیاز برای هر محموله در انتخاب گزینه حمل شما بسیار موثر واقع می گردند. با توجه به نیاز بسیاری از صاحبان کالا برای صادرات کالاهای خود به بنادر چین انجام کراس استاف یکی از مناسبترین روشها برای حمل بدون امکان پیگیری از مبدا و مقصد می باشد ،لذا امکان استعلام نرخ کراس استاف حمل صادراتی از ایران به نینگبو ، بدون دغدغه از طریق شرکت کشتیرانی ترنگ دریا وجود دارد


 

حمل بار فله از ایران به نینگبو

حمل بار فله خشک از ایران به نینگبو وحمل بار فله مایع از ایران به نینگبو در زمره مهترین فعالیتهای شرکت کشتیرانی ترنگ دریا محسوب می گردد
برای آگاهی از هزینه کرایه حمل بار فله به بنادر چین و بالعکس به راحتی می توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت کشتیرانی ترنگ دریا بهترین هزینه حمل بار فله خشک و بار فله مایع را دریافت نمایید.

 

[stpl-contImgLRight]

حمل دریایی بار از ایران به نینگبو
 

حمل بار پروژه ای از ایران به نینگبو

کالاهای غیر استاندارد یا کالاهای پروژه ای به محمولاتی اطلاق می گردد که از لحاظ وزن ،یا اندازه یا شکل ظاهری غیر متعارف به حساب می آیند . بهترین راه اطلاع از هزینه حمل محمولات پروژه ای از نینگبو به ایران و استعلام نرخ حمل بارهای پروژه ای از ایران به نینگبو تماس با شرکت ترنگ دریا است. کارشناسان مجرب و کارآزموده ما بواسطه تجارب کاری بالا آماده بهترین مشاوره ها و راهنمایی ها جهت انجام پروژه های شما هستند.