هر آنچه که نیاز است برای صادرات پسته به چین بدانید.

جمهوری خلق چین با جمعیتی حدود ۱.۳ میلیارد نفر پرجمعیت ترین کشور جهان است، چین به دلیل حجم بالای تولید خود مجبور به خرید بسیاری از مواد اولیه ازجمله پسته از کشور ایران است، کشور ما ایران به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص خود از ظرفیت بالایی برای تولید انواع محصولات کشاورزی برخوردار است. در نتیجه ارسال بارصادرات پسته می تواند بسیار سودآور باشد.
قبل از حمل بارصادرات پسته به چین ابتدا باید فضای اقتصادی این کشور را به خوبی بشناسید تا در مورد ارسال بار پسته و نحوه صادرات پسته به چین به درستی تصمیم گیری کنید، پسته یکی از پرطرفدارترین انواع آجیل در جهان است و ایران به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پسته در جهان شناخته می شود، صادرات پسته به چین یکی از با ارزش ترین و سودآورترین تجارت های کشور است و این محصول درصد بالایی از ارسال بار صادرات ایران را به خود اختصاص داده است.

 

اگر شما عزیزان قصد ارسال بار به شانگهای چین را دارید میتوانید به محتوا حمل کالا به شانگهای چین ما سری بزنید.

 

 

صادرات پسته


صادرات پسته

صادرات پسته

با کمک شرکت ترنگ دریا شما به راحتی میتوانید پسته صادراتی خود را به صورت دریایی به چین ارسال کنید. در واقع حمل بار کانتینری پسته یکی از راحت ترین روش های صادرات پسته بصورت عمده به کشور چین است.
شرکت ترنگ دریا یکی از بهترین شرکت های ارسال بار صادرات پسته به کشور چین است. در این مطلب درباره نحوه ارسال بارصادرات پسته به چین توضیح دادیم. اگر قصد صادرات پسته به چین را دارید میتوانید به راحتی با کمک شرکت ترنگ دریا صادرات پسته خود را شروع کنید و به آنچه میخواهید دست پیدا کنید.


 

اگر قصد ارسال بار به نینگبو چین را دارید میتوانید از مطلب ما دیدن کنید.

 

ترفند های بازاریابی صادرات پسته به چین


ترفندهای بازاریابی صادرات پسته به چین

 البته ارسال بار صادرات زمانی صورت می گیرد که در کشور مقصد (چین) برای محصولات صادر شده از کشور مبدا (ایران) مشتری وجود داشته باشد. در غیر این صورت صادرات پسته انجام نخواهد شد. عملیات بازاریابی برای جذب مشتری و کنترل وضعیت بازار باید به درستی اجرا شود در بازاریابی پسته در چین باید به اسناد و آمار سال های گذشته توجه زیادی شود و نکات مهم در آنها کشف و تحلیل شود.



 

اگر قصد ارسال بار به کینگدائو چین را دارید میتوانید از محتوا ما دیدن کنید.

 

شریک تجاری


شریک تجاری

 معمولاً تجار و بازرگانان با تجار و بازرگانان مقیم کشور مقصد برای تسهیل و تسریع مراحل و کسب اطلاعات دقیق در مورد تعاملات بازار همکاری و مشارکت می کنند، توجه به نیازهای بازار هدف اغلب رفتار مصرف کنندگان در کشورهای مختلف متفاوت است برخی از مشتریان به کیفیت پسته و برخی دیگر به بسته بندی پسته واکنش نشان می دهند توجه به این نکته می تواند در قیمت گذاری و تعیین حاشیه سود صادرات پسته بسیار موثر باشد.



 

توجه به استاندار های جهانی


توجه به استانداردهای جهانی

 با توجه به افزایش سطح رقابت در بازارهای بین المللی، برای صادرات پسته باید بر اساس استانداردهای روز انتخاب و بسته بندی شوند ضمناً شرایط نگهداری وارسال بار، صادرات پسته بطوری باشد که کیفیت محصولات تغییر نکند.



 

سود صادرات پسته


سود صادرات پسته

 پسته در حالی که از مهمترین محصولات صادراتی بخش کشاورزی است، یکی از مهمترین محصولات صادرات غیرنفتی ایران نیز می باشد پسته یک محصول صادراتی بسیار مهم در اقتصاد کشاورزی ایران است که ارزش افزوده زیادی ایجاد می کند و حاشیه سود بسیار بالایی دارد و به همین دلیل مورد توجه بسیاری از تجارو سرمایه گذاران قرار گرفته است.

 


 

روش صادرات پسته


روش صادرات پسته (مجوزهای لازم)

 یکی از شرایط لازم برای صادرات پسته، طی مراحل فوق می باشد پس از تهیه و عرضه محموله، بسته بندی مناسب برای حمل آن تهیه و کلیه اطلاعات شرکت و محموله بر روی بسته قرار گیرد، البته بیشتر اوقات صادرات پسته به صورت عمده انجام می شود که در این صورت می توانید اطلاعات  را روی کیسه چاپ کنید که از ساده ترین راه های انجام ترخیص کالا از گمرک استفاده از ظرفیت گمرکی محل عرضه کالا برای صادرات پسته، اظهارنامه و استانداردهای گمرکی و غیره می باشد در این فرآیند گمرک و اداره استاندارد از صادرکنندگان می خواهد که برای اخذ مجوزهای لازم، تاییدیه های بهداشتی محصول و میزان آفلاتوکسین موجود را دریافت کنند ، البته اگر صادرات پسته در قالب بسته بندی کامل شرکتی انجام شود و شرکت بسته بندی دارای مجوزهای بهداشتی باشد نیازی به تاییدیه مجدد ندارند، این روش مخصوص صادرات پسته فله است.

جهت اخذ تاییدیه استاندارد و بهداشتی ابتدا از بار پسته موجود نمونه برداری شده و سپس جهت دریافت گواهی بهداشت وقرنطینه گیاهی به آزمایشگاه مواد غذایی و استاندارد هدایت می گردد .



 

 مدارک حمل دریایی و مراحل مورد نیاز جهت ارسال بارصادرات پسته از ایران به چین :


  • دریافت پروفرما و فاکتور صادرات پسته
  • دریافت پکینگ لیست صادرات پسته
  • اعلام مبدا و مقصد ، نوع کالا ، وزن ، بسته بندی
  • اعلام کانتینرمورد نیاز 20 یا 40
  • اعلام کرایه حمل توسط کارشناس فروش
  • تایید کرایه حمل اعلامی و رزرو بوکینگ حمل
  • تعهدات لازم به کشتیرانی و برداشت کانتنیر خالی از محوطه
  • بارگیری کانتینر توسط نماینده صاحب کالا و اخذ اسناد گمرکی لازم
  • تحویل کانتنیر پر و ارسال اسناد صادراتی پسته به کشتیرانی
  • صدور بارنامه حمل پسته توسط کشتیرانی و تایید آن توسط فرستنده کالا
  • رزرو کشتی جهت بارگیری کانتینر پرتوسط شرکت حمل
  • تخلیه کانتنیر پراز کشتی در مقصد و تحویل به مشتری پس از تسویه و آزاد سازی بارنامه

 



مزایای صادرات پسته

 از‌آن‌جایی که میزان تولید پسته در ایران بیشتر از مصرف داخلی آن است ، صادرات پسته ایران رواج فراوانی دارد و ارزش مالی قابل‌توجهی را برای تجار و بازرگانان ایجاد می‌کندشاید مهم‌ترین مزیت صادر کردن پسته، سود فراوان و میزان ارز‌آوری قابل‌توجه آن برای کشور می باشد.

 


 

تماس و ارتباط با ما


تماس با ما جهت ارسال بار،صادرات پسته به چین :

 

بازرگانان محترم با خیالی آسوده فرآیند ارسال بار،صادرات پسته به چین ، را به شرکت ترنگ دریا وهمکاران مجرب ما بسپارید، تا در کوتاه ترین زمان ممکن فرآیند ارسال بار ، صادرات پسته با کیفیت و با هزینه مناسب برای شما انجام گردد.

 


 



شرکت ترنگ دریا با شرایط ذیل بهترین شرکت ایرانی ارسال بار،صادرات پسته به چین می باشد

 معرفی شرکت ترنگ دریا :

 


  • مدیریت حاذق و کارآزموده 
  • داشتن کارشناسان مجرب و متخصص 
  • تعهد و مسئولیت پذیری
  • دارای شبکه وسیع و بین المللی در تمامی کشورها
  • دارای امکانات و انواع تجهیزات تخصصی حمل تحت مالکیت
  • دارای دفاتر و نمایندگان معتبر در سراسر ایران
  • سرعت در پاسخگویی به استعلامات و نیازهای مشتریان
  • مشاوره تخصصی در زمینه صادرات پسته
  • وجود واحد سی آر ام در مجموعه جهت بررسی و ترفیع مشکلات احتمالی
  • تعامل با مشتریان



 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ارسال بار، صادرات پسته به چین می توانید با شرکت ترنگ دریا تماس بگیرید و مشاوره رایگان در این زمینه دریافت نمایید.

021-42034000

 

 پرسش های متداول

روش‌های کانتینری دریایی با توجه به حجم عمده ارسال بار، برای صادرات پسته مناسب هستند.

شامل بارنامه، فاکتور تجاری، لیست بسته‌بندی و مجوزهای مرتبط استاندارد، بهداشت ، مجوز قرنطینه گیاهی می باشد.

هزینه‌ها حمل صادرات پسته وابسته به روش حمل، وزن و حجم کالا و بندر مورد انتخاب شما در چین متغییر است.

کالاهای صنعتی، مواد خام و محصولات کشاورزی مانند پسته معمولاً به چین صادرات می‌شوند.

بارهای کانتینری دریایی در سریعترین زمان ممکن بین 35 تا40 روز از ایران به بنادرچین می رسند.

 

 

 

نتیجه گیری ارسال بار، صادرات پسته به چین

ارسال پسته صادراتی  به چین یکی از محبوب‌ترین کالاهای صادراتی از ایران به چین است که توسط شرکت ترنگ دریا با بهترین نرخ‌ها و خدمات ارائه می‌شود برای انتخاب بهترین روش، کاهش هزینه‌ها و مشاوره رایگان با کارشناسان ترنگ دریا تماس بگیرید.